Opći uvjeti i uporaba e-trgovine
Tvrtka MOMBLY doo nudi vam trenutnu ponudu tehničke opreme za vrtlarenje putem elektroničke prodaje, kao i jednostavnu kupnju, dostupnu 24 sata dnevno. Korištenje usluge je besplatno.
U sadašnjim “Općim uvjetima” koriste se imenice muškog roda koje se semantički i značenjski koriste kao neutralne i podjednako se odnose na oba spola.
Korisnik e-trgovine ima svoje korisničko ime i lozinku. Lozinka je tajna i poznata je samo korisniku. Korisnik je dužan osigurati da će samo on ili osoba ovlaštena za zastupanje u njegovo ime koristiti njegovu lozinku.
Cijene proizvoda i poštarina (poštarina) izražene su u kunama (kn), uključujući PDV.
Nalog (ugovor) se zaključuje na slovenskom jeziku. Cijene vrijede na dan narudžbe.
Zadržavamo pravo promjene cjenika bez prethodne najave
Narudžba (kupnja):
Za pregled proizvoda, pregledavanje sadržaja itd. nije potrebno unaprijed se registrirati.
Potrebno je odabrati kategoriju ili. potkategorija proizvoda; proizvodi se mogu dalje filtrirati ili pretraživati pomoću tražilice. Klikom na željeni proizvod otvara se podstranica s detaljnijim opisom i slikom proizvoda.
Da bi se sklopio ugovor / dodijelio ugovor, moraju se provesti sljedeći postupci koji također opisuju tehnička sredstva za prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije sklapanja ugovora.
Pri odluci za kupnju potrebno je kliknuti za odabir proizvoda i odabrati gumb DODAJ U KOŠARICU.
Kada je odabir u internetskoj trgovini dovršen, potrebno je odabrati gumb KASIR, gdje se kupnja dovršava u tri koraka:
1/3 – Košarica
U svojoj košarici potrošač prikuplja proizvode za kupnju, dodaje / oduzima količine pojedinačnih proizvoda ili ih potpuno briše, na vlastiti zahtjev.
U ovoj se fazi potrošač može vratiti u internetsku trgovinu u bilo kojem trenutku i dodati kupnje ili napustiti trgovinu bez dovršenja kupnje.
U košarici potrošač bira željenu dostavu proizvoda ili osobno preuzimanje.
U košarici potrošač bira način plaćanja (pouzećem)
Nakon što je odabir završen, potrošač klikom na gumb prelazi na sljedeći korak.
2/3 – Podaci
Na stranici s podacima potrebno je unijeti osobne podatke za kupnju i dostavu, po želji dostaviti poruku / napomenu uz narudžbu, po potrebi je moguće vratiti se u Košaricu i promijeniti kupnju.
Potvrđivanjem odabira da se potrošač slaže s plaćanjem i općim uvjetima te klikom na gumb “Potvrdi i dovrši kupnju” vrši se narudžba.
3/3 Narudžba postavljena
Potrošaču će se otvoriti prozor sa Sažetkom narudžbe sa serijskim brojem i svim relevantnim podacima. Istodobno, isti sažetak šalje se na e-adresu potrošača upisanu u koraku “DATA”.
Ako potrošač ne primi poruku u roku od nekoliko sati, prijavite je na +386 40 614 963 ili info@ Growshop.hr.
Potrošač se može vratiti na osnovnu stranicu rastehop.si ili napustiti web stranicu.
Jezik na kojem se zaključuje nalog / ugovor: slovenski.
Odbijanje narudžbe:
– U slučaju da se narudžba ne može izvršiti pod navedenim uvjetima, Mombly doo može odbiti narudžbu i obavijestiti kupca e-poštom.
– Narudžba se odbija ako nije dostavljena s pravilima kupnje.
Uvjeti plaćanja:
Nakon primitka “sažetka narudžbe”, potrošač plaća naručenu robu:
– pouzećem (plaćanje gotovinom dostavnoj službi); nakon plaćanja nakon naplate, GLS naplaćuje troškove plaćanja prema vrijednosti otkupa (vrijednost otkupa definirana je u stavci “Cijena dostave”).
Preuzimanje i dostava:
Prihvat robe moguć je i u trgovini na adresi Majstorska Ulica 1A, 10000 Zagreb, svaki dan između 9. u 18. sat, uz pravodobnu prethodnu obavijest na telefonski broj ili e-adresu tvrtke, ili se roba dostavlja na drugo unaprijed dogovoreno mjesto.
Cijena dostave za dostavu GLS-om u Sloveniju:
– Cijena dostave do iznosa od 380,00 kn je 38,00 kuna, a iznad ovog iznosa narudžba je besplatna.
– Nakon plaćanja naručena roba dostavlja se kupcu u skladu s pravilima i cijenom dostave.
Povlačenje ugovora
Potrošač (vrijedi isključivo za fizičke osobe koje proizvod nabavljaju u svrhe izvan njihove dohodovne djelatnosti) koji proizvode naruče u internetskoj trgovini growshop.hr
ima neopozivo pravo, u roku od 14 dana od primitka proizvoda, odustati od ugovora, a da u komunikaciji s tvrtkom ne mora navesti razlog svoje odluke.
Potrošač to može učiniti nedvosmislenom izjavom o odustajanju u pisanom obliku ili elektroničkim putem ili popunjavanjem obrasca.
Otkaz od ugovora potrošač šalje na e-adresu prodavatelja: info@Growshop.hr ili osobno na adresu skladišta Majstorska Ulica 1A, 10000 Zagreb.
Povratak primljenih predmeta tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora.
Potrošač ima u skladu s 1. stavak 43 / č članka ZVPot pravo vraćanja primljene robe u roku od 14 dana nakon obavijesti od 1. stavak 43 / h članka ZVPot ili nakon obavijesti o povlačenju.
Potrošač može pregledati i testirati primljenu robu samo u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica i, kako je to uobičajeno u trgovinama.
U suprotnom, potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe u skladu s 8. st. 43 / d čl. ZVPot, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije nužno neophodno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Međutim, u slučaju odustajanja od ugovora, potrošač je dužan snositi troškove poštarine nastale prilikom vraćanja predmeta kupnje.
Smatra se da potrošač robu vraća na vrijeme ako je pošalje prije isteka razdoblja povrata od 14 dana.
Roba mora biti u originalnom pakiranju, neoštećena i neiskorištena, mora se priložiti izvorni račun. Mogućnost povrata ne vrijedi ako nije zapakirana u originalno pakiranje.
Otkupne pošiljke neće biti prihvaćene!
U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora vratiti sve primljene uplate.
Pravo na odustajanje od ugovora ne pripada potrošačima za proizvode prilagođene ili izrađene prema posebnim željama.
U iznimnim slučajevima, kada se predmeti ne vrate u skladu sa ZVPot-om, možemo potrošaču ponuditi kupnju predmeta uz odgovarajuću naknadu, koja se utvrđuje zapisnikom po povratku.
Otkupljen popust uzima se u obzir nakon potvrde od strane potrošača e-poštom. Potrošač se spomenutim otkupom koristi samo kada naručuje drugi predmet iste ili veće vrijednosti.
Ako potrošač odluči odustati od ugovora za predmete koji čine komplet, može zatražiti zamjenu za isti komplet ili povrat novca za cijeli komplet.
Potrošač može zamijeniti artikl iz seta u slučaju materijalne pogreške ili oštećenja predmeta, ali ne može zatražiti povrat novca.
U slučaju polaganja prava na jamstvo predmeta iz kompleta, primjenjuje se jamstveno razdoblje proizvođača.
Žalbe i povrati
U slučaju da je potrošač primio pogrešnu vrstu robe u odnosu na naručenu ili oštećenu robu, može se na nju žaliti do
poslati ispunjeni obrazac za prigovor growshop.hr, zajedno s kopijom izvornog računa, na adresu tvrtke.
U slučaju prigovora, potrošač može, pod zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu proizvoda, popravak ili povrat novca.
Vraćena roba mora biti u originalnom pakiranju, neoštećena i neiskorištena, potrebno je priložiti izvorni račun. Mogućnost povrata ne vrijedi ako nije zapakirana u originalno pakiranje.
Otkupne pošiljke neće biti prihvaćene!
Stvarna pogreška
Prodavatelj mora dostaviti robu potrošaču u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne nedostatke robe koji se pojave u roku od dvije godine nakon primitka (članak 25. b ZVPot).
Razmatra se stvarna pogreška;
– ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili marketing,
– ako proizvod nema karakteristike potrebne za određenu upotrebu za koju ga kupac kupuje, ali koje su prodavaču bile poznate ili su mu trebale biti poznate,
– ako artikl nema karakteristike i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane kada je prodavač isporučio artikl koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
Prikladnost predmeta provjerava se drugim, besprijekornim predmetom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom predmetu.
Izvršenje materijalne pogreške provodi se tako što kupac obavijesti growshop.hr o poznatim pogreškama poznatim kontaktima u zakonski određenom roku, predajući obrazac materijalne pogreške i istovremeno omogućujući pregled predmeta.
Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka u članku detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Nesuglasice i sporovi
Growshop.hr poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača.
Growshop.hr pruža učinkovit sustav za rješavanje pritužbi najbolje što može.
U slučajevima problema, pitanja, prigovora itd. prodavači ili drugo kvalificirano osoblje dostupni su na telefonskom broju +386 40 614 963 ili na e-mail adresi info@growshop.hr svakog radnog dana između 9. u 18. sat.
Prigovor ili reklamacija razmatra se kada se podnese u pisanom obliku osobno ili e-poštom. Postupak saslušanja je povjerljiv.
Growshop.hr svjestan je nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova nastalih rješavanjem potrošačkih sporova,
što je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor na sudu, pa stoga nastoji da sve sporove riješi sporazumno.
Pravna obavijest i izjava pri kupnji sjemena
Growshop.si djeluje u skladu sa zakonima i ni u kojem slučaju ne promiče, obraća se ili potiče radnje koje su u suprotnosti s njima; korisnici su neovisno odgovorni za svoje postupke.
Sigurnost osobnih podataka:
Tvrtka Mombly d. o. o. obvezuje se trajno zaštititi osobne podatke korisnika. Oni će se koristiti samo za potrebe tvrtke prilikom slanja robe i za ostale potrebne komunikacije.
Sadržaj stranice:
Nastojimo osigurati da internetska trgovina uključuje točne i ažurne podatke. Međutim, ne jamčimo za točnost podataka, niti preuzimamo bilo kakvu odgovornost ili drugu odgovornost za pogreške u sadržaju internetske trgovine. Slike predmeta su simbolične i ne predstavljaju uvijek stvarnu situaciju kao što su boje, dodaci …